تا الان با خواص معجزه آسای قارچ گانودرما آشنا شدید 😊 (اگه هنوز اشنا نشدید به 2 تا پست قبلی مراجعه کنید .) و متوجه شدید که چرا با قهوه میکس و فراوری کردن ولی بعضیا میگن که تو عطاری ها هم از همین قارچ گانودرما میفروشن خودشم ارزونتر هم هست . چرا باید بیام از این قهوه ها استفاده کنم!؟

اول اینکه 15 نوع قارچ گانودرما تو دنیا وجود داره ولی تنها قارچ گانودرمایی که خواص درمانی داره قارچ #گانودرما_لوسیدوم هستش و بقیه گانودرما ها خاصیت درمانی ندارن و هیچ فایده ای برای بدنتون ندارن !

تازه اصلا ما فرض کنیم که عطاری ها هم گانودرما لوسیدوم عرضه میکنن ! شما وقتی میخوای از این گانودرما که از عطاری خریدید استفاده کنید دوزشو میدونید که چه قدر باید مصرف کنید؟ ممکنه کمتر یا بیشتر از حد استاندارد استفاده کنید و بدنتون بهش واکنش نشون بده و عوض اینکه براتون مفید باشه براتون خسارت هم به بار بیاره! 😐 ولی در این بسته های قهوه گانودرما بر اساس کلی تحیقی و بررسی دوزشو مشخص کردن و به صورت تجربی ، جواب هایی که افراد از این بسته ها گرفتن رو دیدن ...

الان تصمیم با شماست ! میخواهید از علم و تجربه ی کلی دانشمند استفاده کنید و 3 الی 6 ماهه به طور کامل خوب بشید یا برید خودتون یه چیز رو امتحان کنید که از صحت آن اطمینان ندارید و فقط به خاطر ارزون تر بودنش میخوایید تستش کنید؟

برای مشاوره رایگان و هر سوالی که دارید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 😊

Call Number : 09140058479